GGZ
Global Talk heeft een ruim aanbod van tolken en cultuurspecialisten met kennis en ervaring in de zorg.
088 2555222 Hoe werkt het?
Tolken voor een GGZ-instelling is zeer gespecialiseerd werk.
Cliënten kampen bijvoorbeeld met oorlogstrauma’s en elkaar versterkende geestelijke problemen. De behandelaar én de tolk bouwen samen aan een basis van vertrouwen en begrip voor de anderstalige cliënt.
Waarom Global Talk?
24 uur per dag, 7 dagen per week
Meer dan 44 jaar ervaring in tolkdiensten
Tolkentelefoon: binnen 1 minuut een tolk aan de lijn
Professionele en gespecialiseerde tolken
Beëdigde tolken en vertalers (Rbtv)
Onze tolken werken volgens gedragscode
Ook inzetbaar bij cultuurvraagstukken
Bekijk hoe de tolkentelefoon precies werkt!
Hoe werkt de tolkentelefoon?Veelgestelde vragen over de Tolkentelefoon
-
Kan ik ook particulier een tolk inhuren?
Het is niet mogelijk om als particulier een tolkdiensten aan te vragen. Heb je een tolk nodig bij de notaris, bij een rechtszaak of bij een arts? Dan kan je deze via hun laten reserveren.
-
Wat zijn de voorwaarden van Global Talk?
Kijk hier voor onze algemene voorwaarden en het privacy statement.
-
In welke talen kan ik een tolk reserveren?
Wij hebben tolken in ruim 200 talen. Kijk hier voor een overzicht.
-
Wat zijn de contactgegevens van Global Talk?
Prins Bernhardplantsoen 302
7551 HT Hengelo
Je kan ons bellen op 088-2555 222 of stuur een WhatsApp bericht naar 06-469 287 21. Ook kan je een chat starten met één van onze medewerkers op deze website. -
Staat jouw vraag er niet bij?
Neem contact met ons op via het contactformulier.